תן לנו לדעת מה יש לך בראש,
ואנו נחזור אליך ברגע!

תן לנו לדעת מה יש לך בראש,
ואנו נחזור אליך ברגע!

מוצרי קרסטס בתל אביב

מותג טיפוח השיער KÈRASTASE מבית לוריאל פאריס הינו שם דבר מזה שנים ארוכות עבור מיליוני נשים ברחבי העולם הנהנות ממגוון של מוצרים לשיער בריא, מלא וחזק יותר.

חברת קרסטס (KÈRASTASE) הצרפתית מבית לוריאל פאריס נחשבת מזה עשרות שנים למותג טיפוח ושיקום השיער המוביל בעולם.
בזכות חומרי גלם משובחים ותהליך ייצור קפדני המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת בשילוב עם ניסיון ומחקר של מיטב המומחים, היא מהווה פתרון מנצח לשיערן של מיליוני נשים ברחבי העולם.
סדרת המוצרים האיכותיים של קרסטס מיועדת בהתאמה אישית לכל סוגי השיער, תוך סיוע בחיזוק סיב השיערה והפחתת נשירה.
בזכות הפורמולה הייחודית המאפיינת את מוצרי החברה המכילים מרכיבים עוצמתיים ביכולתה גם להתמודד היטב עם מצבי שבירת שיער או שורש מוחלש.
כמו כן, מציגים מוצרי קרסטס שימוש בחומר מסוג אמינקסיל (1.5%) המסייע בשמירה על תזונה בריאה לקרקפת.

הסדרה מורכבת כאמור מחמישה מוצרים המיועדים עבור מגוון סוגי שיער, החל משמפו עבור שיער דק ושברירי ובעל מאפיינים שומניים, שמפו ומרכך לשיער חלש ויבש במיוחד, תחליב לחיזוק סיב השערה והגנה מנזקי השמש, לצד אמפולה וסרום לחיזוק הקרקפת ושמירה על מראה שיער חזק, מלא ובריא.

סדרה חדשה נוספת מבית החברה ("קרל מניפסטו") מציגה שורה של מוצרים מהפכניים לשיער המותאמים אישית לכל סוגי התלתלים ומבוססים על חומרים טבעיים, כדוגמת דבש מאנוקה להענקת לחות, סרמידים לחיזוק סיב השערה וגליצרין לשילוב מיטבי בין השניים.

על אף היותם של מוצרי קרסטס איכותיים ובעלי ערך מוסף עבור כל סוגי השיער, ניתן להשיג אותם במחירים אטרקטיביים במיוחד בסך של מאות שקלים בודדים (לשימוש עבור מספר חודשים).

חנות מוצרי השיער של ירון אזולאי (בעל ניסיון עשיר ומומחה בהתאמת מוצרי קרסטס יבואן מורשה לכל סוגי השיער) שמחה להציג בפניכם מוצרים נבחרים מסדרת קרסטס.
הנכם מוזמנים לבחור בין המוצרים המגוונים שבאתר ולבצע רכישה בלחיצת כפתור אחת פשוטה.
אנחנו כבר נדאג לספק אליכם את המוצרים תוך פרק זמן קצר במיוחד.
עבורנו זוהי זכות לסייע לך בשמירה על מראה שיער מושלם!

גלריית מוצרי KERASTASE שלנו

כל הזכויות שמורות ל- 2021 p-s.co.il דפי נחיתה לעסקים.